2013. február 21., csütörtök

Kihívások és új készletek Orsitól

Kicsit megint elmaradtam  a blogolással. Mutatom időrendben.

Az első kihívás ami elindult a Cewe-n a kép egymásnak címet viseli. Rittusnak készítettem az oldalt a gyönyörű kislányáról. Mivel szenvedélyesen szeretem a nagy fotós oldalakat, és persze a fotómanipulációt, ezért egyértelmű volt hogy e tündéri kislányról is ilyen oldalt fogok készíteni. Az oldal érdekessége, hogy a gombot magam készítettem a készlet egyik papírjából.

felhasznált készlet: Salamandre  Bric a Brac

Az elmúlt hetekben jelent meg Orsi Blue Zodiac mini készlete. Nagyon izgalmas színes készlet.

Egy témában most több könyvet olvastam, ezért eszembe jutott hogy oldalba foglalom. A téma El Camino de Santiagó a zarándokút. Több megközelítés, mégis a hangulat a téma nagyon megragadott.

Az oldal pedig természetesen Krisssz gyönyörűséges tájképes és város fotós oldalainak hatására készült..

 felhasználtam: Orsi Simon Blue Zodiac mini kit

A következő oldalamat Toni bájos kisfiát ábrázoló kép ihlette. Szintén a kép egymásnak kihívás keretében.

felhanszáltam: 
Imperfect Life by Orsi Simon (Új készlet, kapható az SBE-n)


Ez az oldal a kimaradt és oldalra kívánkozott képekből készült, utólag a múlt heti Cewe kihívásra. Ezt a két képet mindenképpen szerettem volna oldalba foglalni. Nagyon megfogtak. A készlet amit használtam pedig:  Orsi Imperfect Life pageset.

Hamarosan új érdekességekkel jövök, érdemes benézni.

Köszi hogy erre jártál.


 

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online