2011. szeptember 11., vasárnap

Teli Hold + helyzet jelentés

Úgy látom nagy fába vágtam a fejszémet. Orsi segítségével végre van PS-em ami működik is! Nagyon örültem neki az első pár pillanatban. Az én kis GIMP-hez szokott agyamnak néha nehezére esik átlátni a dolgokat. De nem adom fel. Szeretek tanulni és persze szeretem a kihívásokat is. Ennek csak annyi a hátránya hogy egy oldal sokkal tovább tart, mint eddig. Nem beszélve róla, hogy másik operációs rendszert is kell használnom, úgyhogy kicsit nehézkes, de lassan megoldjuk. Néha elfog a kísértés hogy átváltsak a jól megszokott kis GIMP-emre! Egy kedves ismerősömnek készítek egy oldalt, eldöntöttem hogy PS-el, hisz ez még plussz kedvesség lenne, ha sikerülne.

A heti CEWE kihívásról ezért lemaradtam, de talán hamarosan belerázódok az új tanév rendjébe, az új kis ovisom is rendszeresen jár majd és akkor gyorsabban megy majd a tanulás és az oldal készítés is. 

Holnap telihold lesz, vagyis ma van a teliholdat megelőző este van. Aki még nem olvasta a blogomon ennek a jelentőségét, röviden ismét vázolom. 

 A telihold három éjszakáján (megelőző, telihold éjszakája és a következő éjjele) vett hold fürdő felüdítő és inspiráló hatású.
Igazán misztikus érzés az éjszakai égbolt alatt ülve megmártózni a Hold sugaraiban.
ILyenkor feltölthetjük energiával ásványainak, olajainkat és testünket is.

A telihold éjjele az elengedás éjszakája.
Amikor a Hold teljesen megtelik, adjuk oda neki bármit, amit el szeretnénk engedni. Megtehetjük mentálisan, vagy egy papírra leírva is. Majd a telihold fényében  égessük el, temessük el a papírt.

Ezek a technikák segítenek a természetes földi ritmushoz való csatlakozásban, mely kedvezően hat szervezetünkre.

Ugyanilyen jótékony hatású a napfelkete és a naplemente idején a napfényben való fürdőzés is. A napfelkelte fénysugarai energetizál és felkészít a napra, felébreszti a felső csakrákat, míg naplemente fénye az alsó csakrákra hat és segít az éjszakai pihentető alvásban.

Utószóként pedig felhívom a figyelmeteket Osli bolgján a szeptemberi játék leírására is. Az én oldalam reméyenim szerint már PS-el fognak készülni.


Szép estét, és kellemes hetet mindenkinek!

2 megjegyzés:

treza írta...

Krisz! Annyira életszerű a leírásod, köszönöm! Tavaly nyáron a Bridában olvastam utoljára ennyire kézzelfoghatóan a témáról.
Várom az újabb és újabb oldalaidat, immáron ps-el! ;)
És most kiülök kicsit a teraszra, mert éppen oda süt a Hold :)

evadraga írta...

Nekem éjjel is van kedves kötelezettségem: Blackyvel sétálni. Ott szoktunk bolyongani a telehold megvilágította hatalmas, füves-fás területen, és széles járdán. Szép a Hold, csak én nem tudok aludni az összes teleholdas napon. :-D
Nagyon várom a PS-es oldalaid, hidd el, hamar bele fogsz rázódni Krisz! :-)

 

blogger templates | Make Money Online